Історія бренду Base Camp
КАТАЛОГ
(097) 572-99-66
(044) 303-98-85
(093) 998-95-42
(097) 572-99-66
У кошику немає товарів
Перейти до кошика
В корзині товарів:
на суму грн.
Перейти до кошика Оформити
Корзина

Автор:

Змінено:

Історія бренду Base Camp

Історія бренду Base Camp

Як народилася ідея заснувати бренд? Хто є головним натхненником бренду?

Досвід у продажу туристичного спорядження досить великий. У ритейлі з 1999 року. Перший магазин відкрили у 2001 році у Дніпрі. Представництво перших брендів розпочали з 2003 року.

Перша спроба самостійно виробляти спорядження в Україні розпочалася у 1998-2000 роках. Невеликий цех з пошиття спальних мішків, рюкзаків, страхових систем для туристів та скелелазів. Закрили через відсутність сучасних технологій та матеріалів, входом на український ринок іноземних брендів, з якими ми не могли конкурувати за всіма параметрами.

Під час пандемії у 2021 році побачили можливість застосувати свої знання та досвід у розвиток власного українського бренду Base Camp. Ми з командою зрозуміли, що не вистачає ринку і написали стратегію розвитку на найближчі 3 роки.

Генератор стартової ідеї – я. Команда - це крута фокус-група та люди, які роблять рутинну роботу після спільного ухвалення рішення щодо стратегії.

У чому філософія, місія та цінності бренду?

Філософія бренду Base Camp криється у назві – базовий табір. Наша мета:

  • виробляти різноманітне спорядження для кемпінгу та відпочинку на природі
  • забезпечити нашого покупця надійним спорядженням та комфортом під час подорожі
  • захистити туриста від усіх несподіваних ситуацій під час подорожі завдяки якісному спорядженню.

Вся команда, яка працює над брендом, – це мандрівники. Вони постійно тестують безліч зразків на стадії розробки. І ми знаємо, що потрібно людині на привалі, в кемпінгу чи поході будь-якої складності. Подорож – це позитивні емоції. І вони не повинні затьмарюватися через спорядження.

Концепт бренду – все, що тобі необхідно в поході та кемпінгу.

Історія бренду Base CampІсторія бренду Base Camp

З яких товарів розпочали?

Було обрано два перші напрямки – туристичні килимки та кемпінгові меблі.

Через півроку розпочали вивчення та розробку стратегії із запуску власного виробництва.

На даний момент працюємо у двох напрямках – лінійка товарів власного виробництва та товари, що виготовляються під нашою торговою маркою. І окремо опрацьовуємо нові товари у нових категоріях.

Де розміщуються основні виробничі потужності?

Місто Дніпро.

Завод сухого палива. Дуже амбітно. Чи не боїтеся вкладати кошти у період війни, коли Дніпро знаходиться за 200 км до лінії фронту?

Завод – це гучна назва! Ми запустили обладнання для виробництва таблеток сухого палива та його упаковки. Найближчим часом розширюємо лінійку в асортименті сухе пальне.

Ризик, пов'язаний з війною, є, і він великий. Для бізнесу, який працює та розвивається у воєнний час, головне – витримати всі випробування, вчасно перебудуватися, шукати нові можливості та ринки збуту.

Дніпро ще з 2014 року знаходиться за 200 кілометрів від лінії зіткнення. Людина звикає до реалій і після усвідомлення продовжує жити та працювати.

80 грн
Готовий до відправлення Пальник для сухого пального Base Camp (BCP 50300) - доставка
110 грн
Готовий до відправлення Пальне сухе Base Camp 12 таблеток, туба (BCP 50201) - доставка
45 грн
Готовий до відправлення Сухе пальне Base Camp, 8 таблеток, картон - доставка
330 грн
Готовий до відправлення Сірники мисливські BaseCamp Stormproof Matches, 20 шт (BCP 50400) - доставка

Які позиції найбільш потрібні в Україні зараз? На що робите ставку?

Нині розпочинається весняно-літній сезон. Незважаючи на військові дії, всі мріють змінити обстановку хоч на якийсь час і виїхати на природу, річку або в гори. Це допомагає перезавантажитись і продовжувати працювати на перемогу.

Є досить сильні конкуренти у категорії «Засоби для догляду за одягом». Зокрема, Nikwax, Toko. Як плануєте конкурувати із ними?

Саме наявність таких світових брендів на аутдор ринку як Nikwax, Toko, Granges і підштовхнуло на створення власної лінійки високоякісних засобів для прання для одягу та спорядження. Я вимогливо ставлюся до свого спорядження, і раніше прав свою термобілизну, мембрану, фліс лише фірмовими засобами.

Але, як покупець вважаю, що засоби, якими ми перемо, мають бути доступними за ціною.

Вивчивши в лабораторії все, що представлено в туристичних магазинах, разом із моїм другом дійшли висновків:

  1. Ми це можемо робити в Україні.
  2. Ми можемо покращити кожен спеціальний засіб на порядок без збільшення ціни для роздрібного покупця.
  3. Ми можемо гарантувати постійну високу якість у кожній партії.

Після чотирьох місяців тестування вийшов готовий продукт на прилавках туристичних магазинів.

Наше позиціонування засобів по догляду за одягом – це висока якість за справедливу ціну. Якісне прання та догляд за речами не повинні бути дорогими.

Історія бренду Base CampІсторія бренду Base Camp

Цієї весни з'явилася нова категорія - репеленти та засоби захисту від комах. Там досить специфічна речовина. Ви робите їх в Україні?

Так, це одна з категорій, яка потрібна для комфортного перебування на відкритому повітрі в лісі або біля річки. Ця категорія у нас уже другий сезон, і зарекомендувала себе дуже добре.

Ми виготовляємо репеленти в Англії на заводі, який робить їх давно і добре. Основні замовники цього заводу – армії НАТО. Вибрали ми його не випадково! Ми впевнені в якості матеріалів та правильно підібраному складі. Усі склади багаторазово випробувані у суворих умовах війни, де спорядження має бути безкомпромісним.

Ми готові виготовляти репеленти в Україні. Працюємо над цим питанням. Думаю, до літа перші два нові продукти вже будуть вироблятися у нас у країні.

Історія бренду Base CampІсторія бренду Base Camp

75 грн
Готовий до відправлення Термоковдра рятувальна Base Camp Thermal Blanket, 210*160 см (BCP 60100) - доставка
366 грн
Готовий до відправлення Спрей від комах BaseCamp DEET 50, 100 мл (BCP 30101) - доставка
721 грн
Готовий до відправлення Просочення для спорядження BaseCamp MGP Spray, 300 мл (BCP 30201) - доставка

Вже видно, що товарна лінійка Base Camp різноманітна і видно потенціал зростання в інших категоріях. Скільки людей у команді працює над брендом?

Безпосередньо над ідеєю та концептом працює 4 особи. Існує бізнес-план розвитку для кожної категорії на 3 роки вперед.

Які основні етапи розробки продукту? Від ідеї до фінального виходу продукції із конвеєра.

У розробці продуктів беруть участь усі члени команди, співробітники магазинів, волонтери, блогери, мандрівники тощо. Велика кількість людей робить свій внесок на етапі ідей та тестування. Це понад 50 осіб.

  1. Коли ідея готова, включаються маркетологи, дизайнери, менеджери з продажу та продавці.
  2. Співробітники, які контактують із виробництвом та постачанням.
  3. Команда, яка стоїть за верстатом, команда логістики.
  4. Багато ідей лежать на поверхні. Наприклад, найпопулярніші товари в окремих категоріях. Їх ми намагаємось доопрацювати, зробити сучасними.
  5. Є товари, які ще давно хотіли виробляти. За сучасних технологій можна реалізувати свої ідеї.
  6. Є категорії чи окремі товари, які не привозились у нашій країні. Тут включається творчість та фантазія. Це найтриваліший і найцікавіший процес.
  7. Важливий етап – це дизайн, упаковка та позиціонування на ринку.
  8. Вибір, хто і де вироблятиме продукцію. Відбір продавців та тестування зразків.
  9. Логістика.
  10. Визначитись, хто і як продаватиме бренд. Навчання продавців.

Ваші плани на майбутнє. Розкажіть про них трохи

Завдання працювати відповідно до стратегії розвитку бренду.

З найближчих планів:

  • Запустити нове обладнання для нових артикулів у категорії сухе пальне, засоби для розпалювання.
  • Лінійка аксесуарів для багаття (лопати, сокири)
  • Лінійка інструментів, мультитулів
  • Лінійка хімічних грілок для рук та тіла
  • Категорія газових пальників та балонів

Автор статті: Олексій Караган

Рейтинг:
Відгуків: 0.


Залиште свою думку про статтю "Історія бренду Base Camp"
Оцініть статтю

Оставьте свой номер
- мы перезвоним!

Дякуємо
Наші менеджери скоро дадуть відповідь на ваше запитання
Дякуємо
Ваш відгук дуже важливий для нас

Залиште свій номер
- ми передзвонимо!

Контактні дані
Ім'я та прізвище
Мобільний телефон
E-mail
Мені можна не дзвонити для підтвердження замовлення
Разом:
товар на сумму
До оплати
Доставка
Адреса доставки
Див. На карті
Оплата